RESURSELE ADES

Resurse umane

Angajaţii ADES sunt perfecţionaţi īn oferirea de servicii de consultanţă, instruire şi asistenţă tehnică, atāt īn instituţii din Romānia cāt şi īn străinătate.

Trei angajaţi permanenţi şi 7 consultanţi colaboratori au beneficiat de specializare īn „Standarde financiare internaţionale”, curs organizat de CECAR Filiala Argeş prin Finance Elge Consulting SRL şi de instruire īn  „Managementul Calităţii”, curs susţinut de Quasaro SRL Bucureşti.


4 angajaţi permanenţi

  • Anatolie Socolovschi – Director Executiv
  • Eugenia Mincă - Şef departament instruire
  • Adela Gogoaşe - Şef departament programe
  • Ana Ionaşcu - Consilier orientare profesională

Colaboratori

  • Anca Cornelia Socolovschi - consultant management şi instructor
  • Cezarina Arapu
  • Emil Mincă
  • Anca Elena Hiru
  • Adriana Pīrvu
  • Adrian Baloc
  • Mircea Ioan 
  • Laura Ilie
  • Adela Gogoaşe
  • Mihaela Bulac
  • Maria Folea-Grigore
  • Roxana Barbu
  • Mariana Bucur
  • Cremona Zigoneanu
  • Paula Pandele
  • Aurelia Neagoe
  • Oligia Barbu
  • Paul Petrescu
  • Elena Bolbea
  • Ionuţ Stoica  

4 voluntari colaboratori īn diverse domenii, care sunt şi membri ai Comitetului de Conducere ADES

  • Dragoş Moise - Preşedinte
  • Constantin Călin - Vice-Preşedinte
  • Anca Socolovschi - Secretar-Trezorier
  • Adrian Baloc - membru Comitet

Spaţii

Spaţiul īn care ADES īşi are sediul şi īn care se desfăşoară activităţile administrative (coordonare, organizare etc) este proprietatea asociaţiei şi constă īntr-un apartament cu patru camere şi dependinţe īn suprafaţă de 84 m.p., situat īn str. 1 Decembrie 1918, bl.F4, sc.A, ap.3, Curtea de Argeş, dotat ultramodern cu mobilier, mochetă, centrală termică, computere, copiator, rafturi, bibliotecă, imprimante etc.

Sală pentru cursuri, seminarii, conferinţe, 25 locuri, ultracentral, Bdul Basarabilor, nr. 44, Curtea de Argeş, īnchiriată, dotată ultramodern cu mobilier (scaune, birouri), mochetă, aparat aer condiţionat, system incalzire centrală, retroproiector si ecran, computer şi imprimantă, flipchart, televizor, video recorder, proiector multimedia, sistem de alarma, camera video şi jaluzele.

Sală pentru cursuri de calculatoare, contabilitate, antreprenoriat etc., 20 locuri, str. 1 Decembrie 1918, bl.F4, sc.A, ap.3, dotată cu computere, imprimantă, flip chart, mobilier aferent etc 

Echipamente şi birouri

  • 20 computere
  • 1 proiector multimedia 
  • 1 Laptop
  • 1 telefon-fax
  • 3 flip-chart
  • 1 white-board
  • 1 retroproiector
  • 1 laminator
  • 2 echipamente de īndosariat cu inele
  • 3 copiatoare
  • 2 imprimante LaserJet alb-negru
  • 1 imprimantă color Canon BJC 6100
  • 15 birouri
  • 6 mese computer, 1 masă de conferinţe
  • 12 mese duble, 30 mese simple pentru cursuri
  • 70 scaune
  • 7 rafturi cărţi
  • 1 Centrală termică 
  • 1 Aparat aer condiţionat
  • 1 Scanner
  • 1 Cameră video
  • 1 TV cu diagonală de 54 cm
  • 1 Video player

Alte resurse relevante

  • Autoturism prin contract de comodat
  • Linie telefonică - post fix
  • 2 telefoane mobile
  • Spaţiile racordate la reţeaua de apă municipală, canal, energie electrică, gaze, gunoi
  • Echipament Internet wireless
  • 13 calculatoare conectate permanent.

 
 
 
Acest site web nu reprezinta in mod necesar pozitia oficiala a Comisiei Europene. Intreaga raspundere asupra corectitudinii si coerentei informatiilor prezentate revine initiatorilor site-ului web.
Pentru informatii despre celelalte programe finantate de Uniunea Europeana in Romania, cat si pentru informatii detaliate privind aderarea Romaniei la Uniunea Europeana, va invitam sa vizitati adresa web a Centrului de Informare al Comisiei Europene in Romania.